Schowek - Wyszukiwarka ofert
San Cassiano Residenza d`Epoca

San Cassiano Residenza d`Epoca

KategoriaKategoriaKategoriaKategoriaKategoria

Udogodnienia: Klimatyzacja, Dostęp do internetu, Zwierzęta domowe, Blisko lotniska, Dla rodzin z dziećmi, Duże miasta (city breaks), Kurorty nadmorskie, Bez paszportu, Darmowe WiFi

2 320 zł / os.
termin13.12 - 19.12.2024, 7 dni
transport Warszawa / godz. 16:25, pt.
szczegóły przlotu
zakwaterowanieDorosłych: 2, Dzieci: 0
wyżywieniebez wyżywienia
zakwaterowaniepokój, klasyczny
TerminyZMIEŃ KRYTERIA
Obliczanie ceny całkowitej ... wait ...
Rezerwuj Zapytaj

Zadzwoń

  • tel. 514 556 706

Opis

Informacje o destynacji:
Klienci mają możliwość skorzystania z linii alarmowej dostępnej w języku polskim 24h/7  (Szczegółowe informacje klienci znajdą w dokumentach podróży).
Cena zawiera:
Przelot - Zakwaterowanie – Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż . OFERTA NIE ZAWIERA TRANSFERU Z/DO LOTNISKA!
Przy zakupie samego hotelu nie jest zawarty przelot.
Ważne informacje:
Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).
Położenie:
Ten zabytkowy hotel położony jest w cichej części Wenecji, zaledwie 5 minut od mostu Rialto, z wspaniałym widokiem na Canal Grande. Dzięki tramwajowi wodnemu, Plac Świętego Marka i dworca kolejowego Santa Lucia są w zasięgu ręki. Lotnisko Marco Polo znajduje się około 12 km od hotelu.
Adres:
Santa Croce 2232
30135 Wenecja
Tel: +39 041 52 41 768
Web: www.sancassiano.it
Przydatne linki: 
http://www.veneziaunica.it/  
http://actv.avmspa.it/ 
Wyposażenie:
Hotel wzniesiony został w roku 1970. Obiekt oferuje łącznie 36 pokoi. W klimatyzowanym obiekcie do dyspozycji gości jest czynna 24 godziny na dobę recepcja oraz 24-godzinny check-out-service. Poszczególne piętra hotelu osiągalne są za pomocą windy. Na miejscu znajduje się przechowalnia bagażu i sejf. Wi-Fi w pomieszczeniach ogólnodostępnych (odpłatnie) zapewnia stały dostęp do sieci. Pomocą w rezerwacji wycieczek służy Państwu nasz tour-desk. Obiekt dysponuje szeregiem udogodnień dla niepełnosprawnych. Na urozmaiconą ofertę gastronomiczną składają się sala śniadaniowa, kawiarnia i bar. Dostępna jest baza handlowa w postaci sklepów. W obrębie obiektu znajduje się ogród. Na terenie obiektu znajduje się również sala telewizyjna. Auto pozostawić można w garażu oraz na parkingu. Do pozostałych oferowanych na miejscu usług należą: wielojęzyczny personel, opieka medyczna i serwis pokojowy. W kwestiach biznesowych pomocą i radą służy Państwu nasze dysponujące faksem Buisness Center.
Pokoje:
Pokoje wyposażone są w klimatyzację, centralne ogrzewanie i łazienkę. Spokojny sen zapewni Państwu łóżko podwójne. Istnieje możliwość dostawki. Ponadto skorzystać można z sejfu, minibarku i biurka. Dopełnieniem wyposażenia jest internet, telefon, telewizor, radio, budzik i Wi-Fi (bezpłatnie). Dostępne są również pokoje przystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Łazienki dysponują prysznicem, wanną i bidetem. W łazience goście znajdą suszarkę do włosów. Szczególny komfort w czasie pobytu zapewnią w łazienkach artykuły kosmetyczne. Istnieje również możliwość rezerwacji kwatery z łazienką dla osób niepełnosprawnych. Hotel oferuje pokoje rodzinne, pokoje dla niepalących i pokoje dla palących.
Informacje dodatkowe (Pokoje Ekonomiczne/ Promocyjne/ Aneks):
Pokoje ekonomiczne (pokoje eko, Ecco-Rooms) , pokoje promocyjne (promo, promotion room) lub Pokoje Aneks (Annex – typ pokoju bez kuchni) zazwyczaj różnią się od pokoi standardowych wielkością, wyposażeniem, lokalizacją i widokiem. Ten rodzaj pokoju zostanie przydzielony niezależnie przez hotelarza na miejscu, w zależności od dostępności.
Oferta sportowo-rozrywkowa:
Zapraszamy do skorzystania z naszej oferty sportowo-rekreacyjnej. Obiekt posiada basen i basen otwarty. Taras doskonale nadaje się na chwilę wytchnienia. Gościom aktywnie spędzającym czas polecamy spa. W ofercie znajduje się program zabaw dla dzieci.
Wyżywienie:
Istnieje możliwość wykupienia noclegu ze śniadaniem. Spośród posiłków do wyboru jest śniadanie.
Karty kredytowe:
W obiekcie akceptowane są następujące karty kredytowe: American Express, Visa, Diners Club i MasterCard.
Podatek turystyczny na obszarze Wenecji:
Szanowni Państwo - przypominamy, iż w Wenecji obowiązuje w hotelach podatek turystyczny. Powyższy podatek płatny jest bezpośrednio w recepcji hotelowej przy zakwaterowaniu. Podatek dotyczy osób od 11 roku życia.
5* Hotel - 5 Euro/Osoba/Noc
4* Hotel - 4,5 Euro/Osoba/Noc
3* Hotel - 3,5 Euro/Osoba/Noc
2* Hotel - 2 Euro/Osoba/Noc
1* Hotel - 1 Euro/Osoba/Noc 
Podatek naliczany jest maksymalnie za 10 dni pobytu. Zmiana jest możliwa. Nie ponosimy żadnej odpowiedzialności.
Hotel Check-in / Check-out:
Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:
- zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00- 15:00 w dniu przyjazdu 
- kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu 
Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.
Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.
W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.
Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.
Ważne - Przeloty nocne:
W przypadku nocnych przelotów i przybyciu na miejsce o godzinie 04:00 i późniejszej, zameldowanie w hotelu nastąpi dopiero o godzinie 14:00.
W przypadku nocnych lotów powrotnych i wylotu do godziny 04:00 dnia następnego wymeldowanie z hotelu następuje o 12:00 dnia poprzedniego.
Istnieje możliwość przedłużenia doby hotelowej lub wcześniejszego zameldowania za dodatkową opłatą w zależności od dostępności pokoi po uprzednim zapytaniu w recepcji hotelowej.
Kaucja w hotelach, Kilamtyzacja, Wi-Fi i inne:
Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu.Kaucja (deposit) może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji  lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji. Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów.
Nie wszystkie pokoje są wyposażane w sejfy, telefony oraz inne dodatkowe sprzęty. W przypadku szczegółowego opisu, prosimy o kontakt z naszym działem call center.
Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne. Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi. Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii.
Informacje odnośnie przelotów samolotem:
Wszystkie przeloty na destynacjach oferowanych przez TOP Touristik odbywają się zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika.
W przypadku tanich linii lotniczych oraz regularnych linii lotniczych na krótkich dystansach cena zawiera tylko bagaż podręczny. Istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego za dodatkową opłatą (*). Podane ceny bagażu obowiązują do momentu zakupu rezerwacji lotniczej (biletu), cena bagażu po zakupie biletów zwiększa się.
+ W przypadku czarterów np. Travel Service, Enter Air cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 15 kg.
+ Smartwings (QS) : 55x40x23 cm, 8 kg. *Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 270 - 390 PLN
++ Ryanair & Buzz (FR), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x20x25 cm, max. 10 kg.
Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok 185 PLN/ osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x20x25 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x20 cm, usługa dodawana jest dla całej rezerwacji (wszystkich pasażerów). *Bagaż rejestrowany: 265 – 450 PLN / 1 szt. 20 kg w obie strony. Bagaż odprawiany przed kontrolą bezpieczeństwa przy stanowisku check-in.
++ Wizz Air (W6), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max 10 kg.
Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok 230 - 350 PLN / osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x23 cm, usługa może być dodana dla poszczególnych pasażerów. *Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 550 – 790 PLN.
++ Easyjet (U2): 55x40x23 , *Bagaż rejestrowany: 15 kg, cena 420 – 550 PLN.
+++ LOT (LO), Lufthansa (LH), Air France (AF), KLM (KL), TAP (TP), British Airways (BA), Alitalia (AZ), El Al (LY): 55x40x23 cm, 8 kg. *Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 265 - 400 PLN.
Serwis pokładowy - napoje, przekąski zwyczajowo nie jest zawarty w cenie przelotu.

Galeria

Terminy

Proszę czekać ...
Wczytuję terminy

Dopłaty i zniżki