Schowek - Wyszukiwarka ofert
Campanile Stare Miasto (Wrocław)

Campanile Stare Miasto (Wrocław)

KategoriaKategoriaKategoriaKategoriaKategoria
229 zł / os.
termin19.05 - 21.05.2024, 3 dni
transport dojazd własny , nd.
zakwaterowanieDorosłych: 2, Dzieci: 0
wyżywieniebez wyżywienia
zakwaterowanieTWIN
TerminyZMIEŃ KRYTERIA
Obliczanie ceny całkowitej ... wait ...
Rezerwuj Zapytaj

Zadzwoń

  • tel. 514 556 706

Opis

Udogodnienia: Klimatyzacja, Dostęp do internetu, Zwierzęta domowe, Ułatwienia dla niepełnosprawnych, Blisko lotniska, Dla rodzin z dziećmi, Duże miasta (city breaks), Bez paszportu, Parking, Darmowe WiFi
Odległość od plaży:
Odległość od stoku narciarskiego: 50 m.
Ważne informacje:
Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).
Cena zawiera:
Przelot - Zakwaterowanie – Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż . OFERTA NIE ZAWIERA TRANSFERU Z/DO LOTNISKA!
Przy zakupie samego hotelu nie jest zawarty przelot.
Położenie - Campanile Stare Miasto Wrocław:
Campanile Wrocław - Stare Miastol znajduje się w centrum miasta. Tutaj mieszkasz ok. 900 m od starego rynku. Lotnisko im. Mikołaja Kopernika we Wrocławiu (WRO) oddalone jest od Campanile Wrocław o około 12 km. Centrum handlowe Galeria Dominikańska i Panorama Racławicka oddalone są od obiektu o około 2 km.
Adres - Campanile Stare Miasto Wrocław:
UL. JAGIELLY 7 , 50-201 WROCLAW
Tel: +48 71 326 7800  ,  Web: https://wroclaw-stare-miasto.campanile.com/  
Wyposażenie:
Hotel zbudowany został w roku 2002. Serdecznie zapraszamy naszych gości do łącznie 110 pokoi. Do dyspozycji gości jest lobby oraz recepcja. Budynek dysponuje windą, za pomocą której można dostać się na niemal wszystkie piętra. Na miejscu znajduje się szatnia, przechowalnia bagażu, sejf i bankomat. Wi-Fi w pomieszczeniach ogólnodostępnych zapewnia stały dostęp do sieci. Obiekt dysponuje szeregiem udogodnień dla niepełnosprawnych. Na terenie obiektu znajduje się restauracja, jadalnia, sala śniadaniowa, kawiarnia i bar. Dostępna jest baza handlowa w postaci sklepów. Auto pozostawić można w garażu oraz na parkingu. Do pozostałych świadczonych usług należą wielojęzyczny personel, serwis pokojowy i pralnia. Zapewnienie poprawnej komunikacji oraz działalności biznesowej umożliwi dostęp do faksu.
Pokoje:
Pokoje wyposażone są w klimatyzację, centralne ogrzewanie i łazienkę. Balkon należy do standardowego wyposażenia większości pokoi. Pomieszczenia mieszkalne i sypialne wyłożone są wykładziną dywanową oraz wyposażone w łóżko podwójne bądź łóżko typu king size. Istnieje możliwość dostawki. Ponadto skorzystać można z sejfu i biurka. W skład standardowego wyposażenia wchodzi również ekspres do kawy / herbaty. Do wyposażenia należą również internet, telefon, telewizor i Wi-Fi (bezpłatnie). Dostępne są pokoje przystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Łazienki wyposażone są w prysznic i wannę. W łazience goście znajdą suszarkę do włosów. Szczególny komfort w czasie pobytu zapewnią w łazienkach artykuły kosmetyczne. Istnieje również możliwość rezerwacji kwatery z łazienką dla osób niepełnosprawnych. Hotel oferuje pokoje dla niepalących i pokoje dla palących.
Informacje dodatkowe (Pokoje Ekonomiczne/ Promocyjne/ Aneks):
Pokoje ekonomiczne (pokoje eko, Ecco-Rooms) , pokoje promocyjne (promo, promotion room) lub Pokoje Aneks (Annex – typ pokoju bez kuchni) zazwyczaj różnią się od pokoi standardowych wielkością, wyposażeniem, lokalizacją i widokiem. Ten rodzaj pokoju zostanie przydzielony niezależnie przez hotelarza na miejscu, w zależności od dostępności.
Oferta sportowo-rozrywkowa:
Taras doskonale nadaje się na chwilę wytchnienia. Gościom aktywnie spędzającym czas polecamy spa.
Wyżywienie:
Istnieje możliwość wykupienia noclegu ze śniadaniem. W ofercie posiłków znajdują się śniadanie, obiad i kolacja. Dania dietetyczne i menu dla dzieci mogą być przygotowane na życzenie gościa. Polecamy również inne opcje żywieniowe.
Karty kredytowe:
W obiekcie akceptowane są następujące karty kredytowe: American Express, Visa, Diners Club i MasterCard.
Hotel Check-in / Check-out:
Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:
- zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00- 15:00 w dniu przyjazdu 
- kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu 
Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.
Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.
W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.
Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.
Ważne - Przeloty nocne:
W przypadku nocnych przelotów i przybyciu na miejsce o godzinie 04:00 i późniejszej, zameldowanie w hotelu nastąpi dopiero o godzinie 14:00.
W przypadku nocnych lotów powrotnych i wylotu do godziny 04:00 dnia następnego wymeldowanie z hotelu następuje o 12:00 dnia poprzedniego.
Istnieje możliwość przedłużenia doby hotelowej lub wcześniejszego zameldowania za dodatkową opłatą w zależności od dostępności pokoi po uprzednim zapytaniu w recepcji hotelowej.
Kaucja w hotelach, Kilamtyzacja, Wi-Fi i inne:
Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu.Kaucja (deposit) może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji  lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji. Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów.
Nie wszystkie pokoje są wyposażane w sejfy, telefony oraz inne dodatkowe sprzęty. W przypadku szczegółowego opisu, prosimy o kontakt z naszym działem call center.
Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne. Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi. Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii.

Pogoda

Aktualna pogoda w Polska, Wrocław.

Galeria

Terminy

Proszę czekać ...
Wczytuję terminy

Dopłaty i zniżki