Schowek - Wyszukiwarka ofert
Campanile (Poznań)

Campanile (Poznań)

KategoriaKategoriaKategoriaKategoriaKategoria
201 zł / os.
termin25.08 - 27.08.2024, 3 dni
transport dojazd własny , nd.
zakwaterowanieDorosłych: 2, Dzieci: 0
wyżywieniebez wyżywienia
zakwaterowanieTWIN
TerminyZMIEŃ KRYTERIA
Obliczanie ceny całkowitej ... wait ...
Rezerwuj Zapytaj

Zadzwoń

  • tel. 514 556 706

Opis

Udogodnienia: Klimatyzacja, Dostęp do internetu, Zwierzęta domowe, Blisko lotniska, Dla rodzin z dziećmi, Duże miasta (city breaks), Bez paszportu, Parking, Darmowe WiFi
Odległość od plaży:
Odległość od stoku narciarskiego: 50 m.
Ważne informacje:
Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).
Cena zawiera:
Przelot - Zakwaterowanie – Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż . OFERTA NIE ZAWIERA TRANSFERU Z/DO LOTNISKA!
Przy zakupie samego hotelu nie jest zawarty przelot.
Położenie - Campanile Poznan:
Hotel położony jest bardzo blisko centrum Poznania, przy trasie prowadzącej do Berlina, w cichej okolicy nad jeziorem Rusałka. Centrum miasta i dworzec kolejowy oddalone są o około 4 km, a dworzec autobusowy o około 6 km. Goście mogą odwiedzić restauracje i sklepy w centrum handlowym King Kross, które oddalone jest od obiektu o około 5 minut jazdy. Poznańskie Centrum Targowe oddalone jest o ok. 5 km, a poznańskie lotnisko (POZ) o ok. 5 km.
Adres - Campanile Poznan:
Świętego Wawrzyńca 96, 60-541 POZNAŃ, Polska
Tel:  +48 61 845 66 00 ,  Web:  https://poznan.campanile.com/
Wyposażenie:
Hotel zbudowany został w roku 2004. Obiekt oferuje 80 pokoi. Budynek dysponuje windą, za pomocą której można dostać się na niemal wszystkie piętra. Dopełnieniem komfortowego pobytu jest możliwość skorzystania z przechowalni bagażu i sejfu. W pomieszczeniach ogólnodostępnych skorzystać można z Wi-Fi. Obiekt oferuje wyposażenie przystosowane do gości niepełnosprawnch. Na urozmaiconą ofertę gastronomiczną składają się restauracja, jadalnia, kawiarnia i bar. W obrębie obiektu znajduje się ogród. Na terenie hotelu znajduje się również sala telewizyjna. Auto pozostawić można w garażu oraz na parkingu. Do pozostałych oferowanych na miejscu usług należą: serwis pokojowy i pralnia.
Pokoje:
Pokoje wyposażone są w klimatyzację, centralne ogrzewanie i łazienkę. Pomieszczenia mieszkalne i sypialne wyposażone są w łóżko podwójne bądź łóżko typu king size. Istnieje możliwość dostawki. Ponadto skorzystać można z sejfu i biurka. W skład standardowego wyposażenia wchodzi również ekspres do kawy / herbaty. Kolejnym udogodnieniem jest zestaw do prasowania. Do wyposażenia należą również internet, telefon, telewizor, radio i Wi-Fi (bezpłatnie). Dostępne są pokoje przystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Łazienki wyposażone są w prysznic i wannę. W łazience goście znajdą suszarkę do włosów. Istnieje również możliwość rezerwacji kwatery z łazienką dla osób niepełnosprawnych.
Informacje dodatkowe (Pokoje Ekonomiczne/ Promocyjne/ Aneks):
Pokoje ekonomiczne (pokoje eko, Ecco-Rooms) , pokoje promocyjne (promo, promotion room) lub Pokoje Aneks (Annex – typ pokoju bez kuchni) zazwyczaj różnią się od pokoi standardowych wielkością, wyposażeniem, lokalizacją i widokiem. Ten rodzaj pokoju zostanie przydzielony niezależnie przez hotelarza na miejscu, w zależności od dostępności.
Oferta sportowo-rozrywkowa:
Oferta sportowo-animacyjna to doskonały pomysł spędzenia wolnego czasu. Taras doskonale nadaje się na chwilę wytchnienia. Urozmaicony pobyt zapewnią Państwu nasze pozostałe propozycje jak golf, spa i sauna.
Wyżywienie:
Dostępne warianty żywieniowe to nocleg ze śniadaniem, wyżywienie częściowe i wyżywienie pełne. W ofercie gastronomicznej znajdują się śniadanie, obiad i kolacja. Na życzenie istnieje możliwość przygotowania dań dietetycznych. Polecamy również inne opcje żywieniowe.
Karty kredytowe:
W obiekcie akceptowane są następujące karty kredytowe: American Express, Visa, Diners Club, JCB i MasterCard.
Hotel Check-in / Check-out:
Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:
- zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00- 15:00 w dniu przyjazdu 
- kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu 
Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.
Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.
W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.
Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.
Ważne - Przeloty nocne:
W przypadku nocnych przelotów i przybyciu na miejsce o godzinie 04:00 i późniejszej, zameldowanie w hotelu nastąpi dopiero o godzinie 14:00.
W przypadku nocnych lotów powrotnych i wylotu do godziny 04:00 dnia następnego wymeldowanie z hotelu następuje o 12:00 dnia poprzedniego.
Istnieje możliwość przedłużenia doby hotelowej lub wcześniejszego zameldowania za dodatkową opłatą w zależności od dostępności pokoi po uprzednim zapytaniu w recepcji hotelowej.
Kaucja w hotelach, Kilamtyzacja, Wi-Fi i inne:
Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu.Kaucja (deposit) może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji  lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji. Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów.
Nie wszystkie pokoje są wyposażane w sejfy, telefony oraz inne dodatkowe sprzęty. W przypadku szczegółowego opisu, prosimy o kontakt z naszym działem call center.
Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne. Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi. Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii.

Pogoda

Aktualna pogoda w Polska, Poznań.

Galeria

Terminy

Proszę czekać ...
Wczytuję terminy

Dopłaty i zniżki