Schowek - Wyszukiwarka ofert
Bulvar Inn

Bulvar Inn

KategoriaKategoriaKategoriaKategoriaKategoria
1 523 zł / os.
termin23.10 - 27.10.2024, 5 dni
transport Warszawa / godz. 20:15, śr.
szczegóły przlotu
zakwaterowanieDorosłych: 2, Dzieci: 0
wyżywieniebez wyżywienia
zakwaterowanieDWUOSOBOWY
TerminyZMIEŃ KRYTERIA
Obliczanie ceny całkowitej ... wait ...
Rezerwuj Zapytaj

Zadzwoń

  • tel. 514 556 706

Opis

Udogodnienia: Kurorty nadmorskie
Odległość od plaży:
Odległość od stoku narciarskiego: 50 m.
Informacje o destynacji:
Klienci mają możliwość skorzystania z linii alarmowej dostępnej w języku polskim 24h/7  (Szczegółowe informacje klienci znajdą w dokumentach podróży).
Cena zawiera:
Przelot - Zakwaterowanie – Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż . OFERTA NIE ZAWIERA TRANSFERU Z/DO LOTNISKA!
Przy zakupie samego hotelu nie jest zawarty przelot.
Ważne informacje:
Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).
Położenie - Bulvar Inn Hotel Baku:
Bulvar Inn Hotel znajduje się w mieście Baku, kilka minut od takich atrakcji, jak Azerbejdżański Państwowy Akademicki Teatr Opery i Baletu i Pałac Hejdara Alijewa (około 1 km). Hotel znajduje się w pobliżu Pałacu Rządowego i Placu Fontann około 800 metrów od morza. Dworzec autobusowy Airport express znajduje się 5 minut spacerem od hotelu. Dworzec kolejowy położony jest około 900 metrów, a lotnisko Baku - Heydar Aliyev GYD) jest oddalone o około 25 km.
Adres - Bulvar Inn Hotel Baku:
U. Gajibekov Str., 27, Baku, AZ1001
Tel: +994 12 498 12 03 , Mail: info@bulvarinn.com
Wyposażenie:
Goście mogą rozgościć się w jednym z 12 przytulnych pokoi. Dopełnieniem komfortowego pobytu jest możliwość skorzystania z przechowalni bagażu, sejfu i bankomatu. Wi-Fi (bezpłatnie) umożliwia dostęp do internetu również w pomieszczeniach ogólnodostępnych. Pomocą w rezerwacji wycieczek służy Państwu nasz tour-desk. Na urozmaiconą ofertę gastronomiczną składają się restauracja i jadalnia. Dla gości przybywających własnym autem udostępnione są miejsca parkingowe. Do pozostałych świadczonych usług należą transfer hotelowy i serwis pokojowy.
Pokoje:
Pokoje wyposażone są w centralne ogrzewanie i łazienkę. W pokoju znajduje się minibarek. Dopełnieniem wyposażenia jest internet, telefon, telewizor i Wi-Fi (odpłatnie). W pokoju znajdziecie Państwo również obuwie domowe. Łazienki dysponują prysznicem i wanną. W łazience goście znajdą suszarkę do włosów. Hotel oferuje pokoje dla niepalących.
Wyżywienie:
Istnieje możliwość wykupienia noclegu ze śniadaniem. Spośród posiłków do wyboru jest śniadanie.
Informacje dodatkowe (Pokoje Ekonomiczne/ Promocyjne/ Aneks):
Pokoje ekonomiczne (pokoje eko, Ecco-Rooms) , pokoje promocyjne (promo, promotion room) lub Pokoje Aneks (Annex – typ pokoju bez kuchni) zazwyczaj różnią się od pokoi standardowych wielkością, wyposażeniem, lokalizacją i widokiem. Ten rodzaj pokoju zostanie przydzielony niezależnie przez hotelarza na miejscu, w zależności od dostępności.
Kaucja w hotelach, Kilamtyzacja, Wi-Fi i inne:
Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu.Kaucja (deposit) może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji  lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji. Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów.
Nie wszystkie pokoje są wyposażane w sejfy, telefony oraz inne dodatkowe sprzęty. W przypadku szczegółowego opisu, prosimy o kontakt z naszym działem call center.
Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne. Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi. Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii.
Hotel Check-in / Check-out:
Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:
- zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00- 15:00 w dniu przyjazdu 
- kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu 
Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.
Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.
W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.
Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.
Ważne - Przeloty nocne:
W przypadku nocnych przelotów i przybyciu na miejsce o godzinie 04:00 i późniejszej, zameldowanie w hotelu nastąpi dopiero o godzinie 14:00.
W przypadku nocnych lotów powrotnych i wylotu do godziny 04:00 dnia następnego wymeldowanie z hotelu następuje o 12:00 dnia poprzedniego.
Istnieje możliwość przedłużenia doby hotelowej lub wcześniejszego zameldowania za dodatkową opłatą w zależności od dostępności pokoi po uprzednim zapytaniu w recepcji hotelowej.
Informacje odnośnie przelotów samolotem - regularne linie lotnicze:
W przypadku regularnych linii lotniczych na długich dystansach (międzykontynentalnych) na przykład:
+ LOT (LO), Lufthansa (LH), Ukraine Airlines (PS) : 55x40x23 cm, 8 kg. *Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 280 - 400 PLN.
Serwis pokładowy - napoje, przekąski zwyczajowo nie jest zawarty w cenie przelotu.

Pogoda

Aktualna pogoda w Azerbejdżan, Baku.

Galeria

Terminy

Proszę czekać ...
Wczytuję terminy

Dopłaty i zniżki