Schowek - Wyszukiwarka ofert
Best Sol D`Or

Best Sol D`Or

KategoriaKategoriaKategoriaKategoriaKategoria

Udogodnienia: Klimatyzacja, Dostęp do internetu, Ułatwienia dla niepełnosprawnych, Golf, Sport, Animacje dla dorosłych, Zjeżdżalnie wodne, Rowery, Basen odkryty, Fitness/siłownia, Dla rodzin z dziećmi, Kurorty nadmorskie, Bez paszportu, Parking, Darmowe WiFi

1 342 zł / os.
termin16.05 - 22.05.2024, 7 dni
transport Gdańsk / godz. 15:50, czw.
szczegóły przlotu
zakwaterowanieDorosłych: 2, Dzieci: 0
wyżywieniebez wyżywienia
zakwaterowaniepokój, standardowy, widok na basen
TerminyZMIEŃ KRYTERIA
Obliczanie ceny całkowitej ... wait ...
Rezerwuj Zapytaj

Zadzwoń

  • tel. 514 556 706

Opis

Informacje o destynacji:
Klienci mają możliwość skorzystania z linii alarmowej dostępnej w języku polskim 24h/7  (Szczegółowe informacje klienci znajdą w dokumentach podróży).
Informacje o destynacji:
Szanowni Państwo chcielibyśmy poinformować, iż Klienci biura podróży TOP Touristik są pod telefoniczną opieką polskojęzycznego przedstawiciela.
Cena zawiera:
Przelot - Zakwaterowanie - Transfer - Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż. Przy zakupie samego hotelu nie jest zawarty: przelot oraz transfer.
Ważne informacje:
Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).
Położenie - Hotel Best Sol D'Or:
Hotel położony jest w Salou w pobliżu publicznej piaszczystej plaży. Do najbliższego sklepu czy też restauracji jest tylko kilka minut piechotą, liczne bary bary oraz dyskoteki oddalone są  ok. 5 km. Najbliższy przystanek autobusowy jest w odległości 100m a postój taksówek ok. 500 m. Do lotniska El Prat w Barcelonie jest około 95 km.
Adres - Hotel Best Sol D'Or:
Cami del Raco, s/n , 43840 La Pineda (Cap Salou) - Tarragona
Tel: +34 977 37 1000  ,  Web: https://www.besthotels.es/best-sol-dor.html
Wyposażenie:
Hotel wzniesiony został w roku 1965. Obiekt oferuje 325 pokoi. Do dyspozycji gości jest lobby wraz z recepcją z check-out-service. Poszczególne piętra osiągalne są za pomocą windy bądź też schodami. Na miejscu znajduje się przechowalnia bagażu i kantor wymiany walut. Dostępne w hotelu Wi-Fi (bezpłatnie) zapewnia wygodny dostęp do sieci. Pomocą w rezerwacji wycieczek służy Państwu nasz tour-desk. Zapraszamy do restauracji. W obrębie obiektu znajduje się malowniczy ogród i plac zabaw. Do Państwa dyspozycji jest również sala telewizyjna i pokój zabaw dla dzieci. Auto pozostawić można w garażu (odpłatnie) oraz na parkingu. Do pozostałych oferowanych na miejscu usług należą: wielojęzyczny personel i pobudka na życzenie.
Pokoje:
Pokoje wyposażone są w klimatyzację, centralne ogrzewanie i łazienkę. Większość pokoi posiada balkon z widokiem na okolicę. Spokojny sen zapewni Państwu łóżko typu queen size. Ponadto skorzystać można z sejfu, minibarku i biurka. Dopełnieniem wyposażenia jest telefon, telewizor i Wi-Fi (bezpłatnie). Dostępne są pokoje przystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Łazienki dysponują prysznicem i wanną. W łazience goście znajdą suszarkę do włosów. Istnieje również możliwość rezerwacji kwatery z łazienką dla osób niepełnosprawnych. Hotel oferuje pokoje dla niepalących.
Informacje dodatkowe (Pokoje Ekonomiczne/ Promocyjne/ Aneks):
Pokoje ekonomiczne (pokoje eko, Ecco-Rooms) , pokoje promocyjne (promo, promotion room) lub Pokoje Aneks (Annex – typ pokoju bez kuchni) zazwyczaj różnią się od pokoi standardowych wielkością, wyposażeniem, lokalizacją i widokiem. Ten rodzaj pokoju zostanie przydzielony niezależnie przez hotelarza na miejscu, w zależności od dostępności.
Oferta sportowo-rozrywkowa:
Oferta sportowo-animacyjna to doskonały pomysł spędzenia wolnego czasu. Na terenie obiektu znajduje się basen otwarty oraz brodzik dla dzieci. Zjeżdżalnia wodna dostarczy mnóstwa wrażeń zarówno młodszym jak i starszym gościom. Do dyspozycji gości jest również taras, leżaki oraz parasole przeciwsłoneczne. Na miejscu dostępny jest ponadto bar z przekąskami. Do odpłatnych możliwości spędzenia wolnego czasu w obiekcie należy rower / rower górski, jak również oferowane przez organizatorów zewnętrznych rower / rower górski. Do pozostałych możliwości spędzenia czasu wolnego należą program animacyjny, muzyka na żywo, miniklub i minidisco.
Wyżywienie:
Przygotowaliśmy dla Państwa zróżnicowane warianty żywieniowe. Dostępne opcje to nocleg ze śniadaniem, wyżywienie częściowe, wyżywienie pełne i opcja all inclusive. W ofercie gastronomicznej znajdują się śniadanie, obiad i kolacja. Na życzenie istnieje możliwość przygotowania potraw bezglutenowych. Polecamy również przekąski. Specjalną atrakcję stanowi pokaz show-cookingu. Na miejscu podawane będą napoje bezalkoholowe, napoje alkoholowe i międzynarodowe marki.
All inclusive - śniadania, obiady i kolacje serwowane są w formie bufetu, lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane są w godzinach 10:00 - 23:00.
Karty kredytowe:
Akceptowanym środkiem płatniczym w hotelu są powszechnie używane karty kredytowe.
Podatki – Katalonia:
Szanowni państwo przypominamy, iż na terenie Katalonii obowiązuje w hotelach podatek turystyczny. Powyższy podatek płatny jest bezpośrednio w recepcji hotelowej przy zakwaterowaniu. Podatek płatny jest maksymalnie za 7 dni pobytu i dotyczy osób od 16 roku życia.
Hotel 5* -   ok. 3,30 Euro/osoba/noc na terenie Katalonii
Hotel 4* -  ok. 1,40 Euro/osoba/noc na terenie Katalonii
Hotel 3* -  oraz wszelkie obiekty zakwaterowania turystycznego o niższej kategoryzacji - ok. 0,70 Euro/osoba/noc Katalonii.
Zmiana jest możliwa. Nie ponosimy żadnej odpowiedzialności.
Kaucja w hotelach, Kilamtyzacja, Wi-Fi i inne:
Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu.Kaucja (deposit) może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji  lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji. Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów.
Nie wszystkie pokoje są wyposażane w sejfy, telefony oraz inne dodatkowe sprzęty. W przypadku szczegółowego opisu, prosimy o kontakt z naszym działem call center.
Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne. Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi. Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii.
Hotel Check-in / Check-out:
Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:
- zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00- 15:00 w dniu przyjazdu 
- kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu 
Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.
Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.
W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.
Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.
Ważne - Przeloty nocne:
W przypadku nocnych przelotów i przybyciu na miejsce o godzinie 04:00 i późniejszej, zameldowanie w hotelu nastąpi dopiero o godzinie 14:00.
W przypadku nocnych lotów powrotnych i wylotu do godziny 04:00 dnia następnego wymeldowanie z hotelu następuje o 12:00 dnia poprzedniego.
Istnieje możliwość przedłużenia doby hotelowej lub wcześniejszego zameldowania za dodatkową opłatą w zależności od dostępności pokoi po uprzednim zapytaniu w recepcji hotelowej.
Informacje odnośnie przelotów samolotem:
Wszystkie przeloty na destynacjach oferowanych przez TOP Touristik odbywają się zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika.
W przypadku tanich linii lotniczych oraz regularnych linii lotniczych na krótkich dystansach cena zawiera tylko bagaż podręczny. Istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego za dodatkową opłatą (*). Podane ceny bagażu obowiązują do momentu zakupu rezerwacji lotniczej (biletu), cena bagażu po zakupie biletów zwiększa się.
+ W przypadku czarterów np. Travel Service, Enter Air cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 15 kg.
+ Smartwings (QS) : 55x40x23 cm, 8 kg. *Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 270 - 390 PLN
++ Ryanair & Buzz (FR), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x20x25 cm, max. 10 kg.
Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok 185 PLN/ osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x20x25 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x20 cm, usługa dodawana jest dla całej rezerwacji (wszystkich pasażerów). *Bagaż rejestrowany: 265 – 450 PLN / 1 szt. 20 kg w obie strony. Bagaż odprawiany przed kontrolą bezpieczeństwa przy stanowisku check-in.
++ Wizz Air (W6), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max 10 kg.
Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok 230 - 350 PLN / osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x23 cm, usługa może być dodana dla poszczególnych pasażerów. *Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 550 – 790 PLN.
++ Easyjet (U2): 55x40x23 , *Bagaż rejestrowany: 15 kg, cena 420 – 550 PLN.
+++ LOT (LO), Lufthansa (LH), Air France (AF), KLM (KL), TAP (TP), British Airways (BA), Alitalia (AZ), El Al (LY): 55x40x23 cm, 8 kg. *Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 265 - 400 PLN.
Serwis pokładowy - napoje, przekąski zwyczajowo nie jest zawarty w cenie przelotu.
Higiena
Ogólnie
Dozownik z dezynfekcją
Wzmożone działania dotyczące czystości
Trening higieny dla personelu
Szkolenie w zakresie higieny rąk dla personelu
Stosowanie dostępnych w sprzedaży środków dezynfekujących
Wyżywienie
Umiejscawianie gości: Restauracja
Pokoje
Zwiększona intensywność sprzątania pokoi
Usługi
Bezdotykowy check-in/-out
Płatności bezdotykowe (Karta płatnicza, Visa, MasterCard, Powszechnie używane karty kredytowe)
Dezynfekcja plastikowych kart magnetycznych
Informationen über die besonderen Hygienemaßnahmen werden unmittelbar vom Hotelbetreiber zugesteuert. Weder der Veranstalter noch GIATA übernehmen Gewähr für Aktualität und Korrektheit der Angaben.

Galeria

Terminy

Proszę czekać ...
Wczytuję terminy

Dopłaty i zniżki