Schowek - Wyszukiwarka ofert
Ai Mori D`Oriente

Ai Mori D`Oriente

KategoriaKategoriaKategoriaKategoriaKategoria

Udogodnienia: Klimatyzacja, Dostęp do internetu, Zwierzęta domowe, Ułatwienia dla niepełnosprawnych, Sport, Blisko lotniska, Przedszkole, Fitness/siłownia, Dla rodzin z dziećmi, Duże miasta (city breaks), Kurorty nadmorskie, Historyczne, Bez paszportu

2 355 zł / os.
termin13.12 - 19.12.2024, 7 dni
transport Warszawa / godz. 16:25, pt.
szczegóły przlotu
zakwaterowanieDorosłych: 2, Dzieci: 0
wyżywieniebez wyżywienia
zakwaterowanieDWUOSOBOWY Z JEDNYM LUB DWOMA ŁÓŻKAMI
TerminyZMIEŃ KRYTERIA
Obliczanie ceny całkowitej ... wait ...
Rezerwuj Zapytaj

Zadzwoń

  • tel. 514 556 706

Opis

Informacje o destynacji:
Klienci mają możliwość skorzystania z linii alarmowej dostępnej w języku polskim 24h/7  (Szczegółowe informacje klienci znajdą w dokumentach podróży).
Cena zawiera:
Przelot - Zakwaterowanie – Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż . OFERTA NIE ZAWIERA TRANSFERU Z/DO LOTNISKA!
Przy zakupie samego hotelu nie jest zawarty przelot.
Ważne informacje:
Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).
Położenie - Ai Mori D'Oriente Hotel:
Hotel, który mieści się w pałacu z XV wieku, znajduje się w samym sercu Wenecji, pomiędzy dworcem kolejowym a mostem Rialto. Po zaledwie kilku metrach można już dotrzeć do wielu atrakcji, takich jak kasyna, Madonna del'Orto, Dzielnicy Żydowskiej i Piazza San Marco.Lotnisko Marco Polo w Wenecji (VCE) oddalone jest od hotelu o około 10 km.
Adres - Hotel Ai Mori D`Oriente:
Fondamenta Della Sensa, Cannaregio 3319 , 30121 Wenecja
Tel: +39 041 711 001 ,  Web: www.morihotel.com
Przydatne linki:
http://www.veneziaunica.it/ 
http://actv.avmspa.it/ 
Wyposażenie:
Goście zakwaterowani są w 50 pokojach. Do dyspozycji gości jest lobby oraz recepcja. Budynek dysponuje windą, za pomocą której można dostać się na niemal wszystkie piętra. Na miejscu znajduje się przechowalnia bagażu, sejf i kantor wymiany walut. Wi-Fi w pomieszczeniach ogólnodostępnych zapewnia stały dostęp do sieci. Pomocą w rezerwacji wycieczek służy Państwu nasz tour-desk. Hotel dysponuje szeregiem udogodnień dla niepełnosprawnych. Na urozmaiconą ofertę gastronomiczną składają się restauracja i bar. Do Państwa dyspozycji jest również kiosk z prasą, sala telewizyjna i pokój zabaw dla dzieci. Goście przybywający własnym autem skorzystać mogą z parkingu. Do pozostałych świadczonych usług należą wielojęzyczny personel, babysitting, wypożyczalnia samochodów, transfer hotelowy, serwis pokojowy i pralnia. Istnieje możliwość skorzystania z transportu wahadłowego płatny. Pomieszczenia do organizacji eventów dysponują faksem.
Pokoje:
Pokoje wyposażone są w klimatyzację, centralne ogrzewanie i łazienkę. Pomieszczenia mieszkalne i sypialne wyłożone są wykładziną dywanową oraz wyposażone w łóżko podwójne bądź łóżko typu king size. Ponadto skorzystać można z sejfu, minibarku i biurka. Kolejnym udogodnieniem jest zestaw do prasowania. Do wyposażenia należą również internet, telefon, telewizor, odtwarzacz CD, adapter zasilania i Wi-Fi (bezpłatnie). W pokoju znajdziecie Państwo również obuwie domowe. Dostępne są pokoje przystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Łazienki wyposażone są w prysznic i wannę. W łazienkach znajdują się suszarka do włosów i lusterko kosmetyczne. Ekskluzywnie dla naszych podróżnych przygotowaliśmy w łazienkach artykuły kosmetyczne. Obiekt oferuje pokoje rodzinne i pokoje dla niepalących.
Informacje dodatkowe (Pokoje Ekonomiczne/ Promocyjne/ Aneks):
Pokoje ekonomiczne (pokoje eko, Ecco-Rooms) , pokoje promocyjne (promo, promotion room) lub Pokoje Aneks (Annex – typ pokoju bez kuchni) zazwyczaj różnią się od pokoi standardowych wielkością, wyposażeniem, lokalizacją i widokiem. Ten rodzaj pokoju zostanie przydzielony niezależnie przez hotelarza na miejscu, w zależności od dostępności.
Oferta sportowo-rozrywkowa:
Taras doskonale nadaje się na chwilę wytchnienia. Gościom aktywnie spędzającym czas polecamy studio fitness.
Wyżywienie:
Istnieje możliwość wykupienia noclegu ze śniadaniem. Ponadto istnieje możliwość wyboru śniadania. Na życzenie istnieje możliwość przygotowania dań dietetycznych. Dodatkowo w ofercie znajdują się inne opcje żywieniowe i przekąski. Na miejscu podawane będą napoje bezalkoholowe i napoje alkoholowe.
Karty kredytowe:
W obiekcie akceptowane są następujące karty kredytowe: American Express, Visa, Diners Club i MasterCard.
Podatek turystyczny na obszarze Wenecji:
Szanowni Państwo - przypominamy, iż w Wenecji obowiązuje w hotelach podatek turystyczny. Powyższy podatek płatny jest bezpośrednio w recepcji hotelowej przy zakwaterowaniu. Podatek dotyczy osób od 11 roku życia.
5* Hotel - 5 Euro/Osoba/Noc
4* Hotel - 4,5 Euro/Osoba/Noc
3* Hotel - 3,5 Euro/Osoba/Noc
2* Hotel - 2 Euro/Osoba/Noc
1* Hotel - 1 Euro/Osoba/Noc 
Podatek naliczany jest maksymalnie za 10 dni pobytu. Zmiana jest możliwa. Nie ponosimy żadnej odpowiedzialności.
Hotel Check-in / Check-out:
Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:
- zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00- 15:00 w dniu przyjazdu 
- kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu 
Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.
Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.
W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.
Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.
Ważne - Przeloty nocne:
W przypadku nocnych przelotów i przybyciu na miejsce o godzinie 04:00 i późniejszej, zameldowanie w hotelu nastąpi dopiero o godzinie 14:00.
W przypadku nocnych lotów powrotnych i wylotu do godziny 04:00 dnia następnego wymeldowanie z hotelu następuje o 12:00 dnia poprzedniego.
Istnieje możliwość przedłużenia doby hotelowej lub wcześniejszego zameldowania za dodatkową opłatą w zależności od dostępności pokoi po uprzednim zapytaniu w recepcji hotelowej.
Kaucja w hotelach, Kilamtyzacja, Wi-Fi i inne:
Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu.Kaucja (deposit) może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji  lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji. Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów.
Nie wszystkie pokoje są wyposażane w sejfy, telefony oraz inne dodatkowe sprzęty. W przypadku szczegółowego opisu, prosimy o kontakt z naszym działem call center.
Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne. Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi. Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii.
Informacje odnośnie przelotów samolotem:
Wszystkie przeloty na destynacjach oferowanych przez TOP Touristik odbywają się zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika.
W przypadku tanich linii lotniczych oraz regularnych linii lotniczych na krótkich dystansach cena zawiera tylko bagaż podręczny. Istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego za dodatkową opłatą (*). Podane ceny bagażu obowiązują do momentu zakupu rezerwacji lotniczej (biletu), cena bagażu po zakupie biletów zwiększa się.
+ W przypadku czarterów np. Travel Service, Enter Air cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 15 kg.
+ Smartwings (QS) : 55x40x23 cm, 8 kg. *Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 270 - 390 PLN
++ Ryanair & Buzz (FR), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x20x25 cm, max. 10 kg.
Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok 185 PLN/ osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x20x25 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x20 cm, usługa dodawana jest dla całej rezerwacji (wszystkich pasażerów). *Bagaż rejestrowany: 265 – 450 PLN / 1 szt. 20 kg w obie strony. Bagaż odprawiany przed kontrolą bezpieczeństwa przy stanowisku check-in.
++ Wizz Air (W6), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max 10 kg.
Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok 230 - 350 PLN / osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x23 cm, usługa może być dodana dla poszczególnych pasażerów. *Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 550 – 790 PLN.
++ Easyjet (U2): 55x40x23 , *Bagaż rejestrowany: 15 kg, cena 420 – 550 PLN.
+++ LOT (LO), Lufthansa (LH), Air France (AF), KLM (KL), TAP (TP), British Airways (BA), Alitalia (AZ), El Al (LY): 55x40x23 cm, 8 kg. *Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 265 - 400 PLN.
Serwis pokładowy - napoje, przekąski zwyczajowo nie jest zawarty w cenie przelotu.

Galeria

Terminy

Proszę czekać ...
Wczytuję terminy

Dopłaty i zniżki